Uppdatering.

Har varit på utbildningsdag idag och fick höra att jag borde uppdatera mig lite.

Vad ska jag berätta?
Om jobb. Har jag inte mycket att säga. Ska ev kanske jobba åt ett bemanningsföretag i sommar tänkte jag. Lite på timmar bara så man tjänar lite extra pengar..

Vi har bokat båtbiljett  till Belgien. Åker 10 augusti från Gbg.

Centerparcs är bokat. 21 till 28 augusti.

14 - 16 augusti ska vi låna svärmors husvagn och åka till Bredene med Heidi, Robaar och Seth.

Vi har börjat på babysim. Jag är den tjockaste mamman, men Heaven är glad. Ja hon är den största babyn med =) men de andra är nog bara 3 mån. (hoppas jag).

Kommentarer
Postat av: Josefine

För Ni är garanterat de snyggaste brudarna på babysimmet!! =)

2009-05-14 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback