Nu har jag jobbat.

Torsdag kväll. Lugnt. Fredag dag. Lugnt. Fram till 1300. Då blev det helt plötsligt massa att göra. Men men det blir ju pengar.. Nu jobbar jag inte på två veckor.
Farmor var barnvakt till Heaven igår, hade gått jättebra. Sen somnade hon i tid. Och jag somnade vid 2130 och vi gick upp 0715 så helt ok. Nu har hon lekt i sitt babygym, ätit gröt och leker lite igen. Jag ska väl sova igen tänkte jag när hon sover middag.

Har smsat Holm och frågat om vi ska åka till Löga idag eller nått. Fint väder så känner för att vara utomhus.

Heaven ska sova hos min mamma inatt, på prov. VI får ju besök om två veckor. Dock så vet inte Bart om det =) haha. :)

Men men. JAg ska till Emma som fyller år tänkte jag. Får se om Bart följer med.

Nej men det är väl allt jag har att berätta? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback