Blogg?

Jag hinner aldrig skriva, eller så engagerar jag mig inte i det bara. Jag tror att det är för att min blogg är så ful och oinspirierande.

Vad har vi gjort sen sist? Vi har köpt en lägenhet. På fjärde.. En trea, som lätt görs om till en trea genom att sätta upp en skiljevägg i ett rum. Dock finns ingen dörr så den måste slås ut eller så måste man gå genom ena barnets rum.
Nyrenoverat kök med ful spis.. Två toaletter, dusch och badkar.. Större balkong. Stort förråd.  Ja det blir toppen. Månadskostnaden för att bo blir 1000kr mindre nu. internet blir billigare och parkering är gratis!!! dock ska jag ställa mig i kö för elstolpe.. kostar 70 kr per månad.

Heaven får inge mat mera på nätterna. Jag har ju gjort allt på rutin. Så Bart tog henne en natt och sa hon vaknar av maten. Så då tänkte jag jag prövar inatt. Och hon var lika glad utan att få mat, tog två nätter sen sov hon nätterna igenom. Har dock behövt få nappen. Inatt däremot vaknade hon o var vaken 1 timme. Inte ledsen eller så. Men hon är så snorig så hennes säng står upppallad på våra lexikon.. nederländska - svenska. Vem vet, hon kanske får lite information när hon sover.

Äta gillar hon inte, dock om man ger henne gröt med blåbärspure i och den är nästan rinnande. Då om hon får suga det av skeden fungerar de finfint.. :)

Dock ska hon ha sin älskade ersättning, jag duger på morgonen, om vi ligger i sängen o ammar.

Vad kan jag mera berätta? Inte mycket. Har börjat jobba igen. Konstigt.

Vi åker till Belgien 10 augusti.. Kommer hem.. någon gång. svärmor kommer 22 juni...

Jag har varit till läkaren med mina knän. Mina sätesmuskler (Tror jag) är för korta. Så jag måste gå på sjukgymnastik runt 6 månader sen ska det nog vara bättre. Min minisk krånglar med.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej..Först..GRATTIS till nya "BOET"..men fy och elände att dina knän krånglar.,hoppas att du får ordning på dem.Skickar mågottkramar

Postat av: Monica

Hej..Först..GRATTIS till nya "BOET"..men fy och elände att dina knän krånglar.,hoppas att du får ordning på dem.Skickar mågottkramar

2009-05-07 @ 17:22:03
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com
Postat av: A-K

Din blogg som är så söt =)

2009-05-08 @ 10:53:27
URL: http://aks.blogg.se/
Postat av: Anette

Hallå där Linnea. Kul att jag hittade hit. Genom Susannes blogg som jag hittade för hon varit inne hos mig. Hoppas allt går bra för er med lilltjejen. Jag missade ju er totalt nä ni fick henne, jag var långledig. Synd.

Många kramar Anette fd kollega

2009-05-08 @ 12:16:01
URL: http://nettsyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback