Värre.

Nu känns det som om jag inte sovit på två dygn fast jag sovit i 6 timmar. Ok, vaknade när Bart la sig så kanske 5.5..
Fåglarna kvittrar och snart är det ljust.. Dvs bebis vill nog inte sova mera. Vi måste skaffa mörkläggningsgardiner. Annars överlevervi inte detta. Fast för tillfället får det nog bli att hänga upp ett lakan över gardinen.. 

Igår kväll hälsade vi på minijättesötbebis.. Heavens babyvän Lycke:) Min bebis är inte liten längre, det är bara att inse.. Jag ville nog ha en si så där 10 till i den storleken när jag såg det lilla underverket.. Men vi får se.. Antingen blir det flera.. 3 till om vi ska bo i belgien hahaha. eller så ska vi bara ha våran älskade Heaven. Hon är precis det vi ville ha (vilket jag säkert hade sagt om hon varit någon annan bebis som bott i min mage med)..

Nej. Tror hon somnat igen??


Det var bara önskadetänkade.. Men var ju det jag misstänkte.. Hon hade ju inte ens ätit hälften av tiden hon brukar ligga och äta.. 10 min halvsov hon vidare. Men fick iaf ligga i min säng o slappa..

Får se om vi kanske lägger oss i gästsängen hon och jag. Där kan jag ligga och amma och halvsova.. I våran säng blir det lite trångt.. =)

Nej trött och huvudvärk det är vad jag är och har...

Min Heaven är 3 månader idag. minsann!

Kommentarer
Postat av: Tante Kamilla

Stora tjejen :)

2009-03-22 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback