Tung i huvudet, det är vad jag är.

Hon  somnade igår när Bart gav henne flaskan men vaknade igen efter 40 min. Åt typ 100ml till och ville amma o bara umgås massa innan hon tillslut somnade. Jag somnade väl 11 kanske. Vaknade när Bart la sig vid 1 men somnade om på ngn min bara. Sen vaknade hon halv tre, dax för blöjbyte o äta, hon somnade om tre och sov till sju ungefär.. när jag väl orkade röra på mig låg hon med armarna över huvudet och såg ut som en cool bebis i sängen. När hon såg mig log hela bebisen dock. Nu har vi bytt blöja o hon äter för fullt vilket är tur. Vet inte hur min vänstra sida skulle se ut annars. Har jag tur tänker vi sova en timme till. Har jag otur inte.

Bart sa igår kväll att han kunde ta henne igen och jag kunde sova men nej. Jag sover inte iaf. Men idag ska dom nog gå på promenad så jag kan sova.. Hon sover ju i vagnen så.

Snart utbildningsdagar. Har absolut ingen lust alls att gå på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback