trött.

är i malung nu. är mkt mkt trött. såg på lets dance och åt tacos med Elle, Malin, Rosita och Thomas igår. När klockan var tjugo över nio sov Heaven och tio i tio la jag mig. Trodde inte jag skulle somna för det är lyhört här men när jag kollade upp igen så stängde dom ytterdörren och det var en timme senare =)
Hon pep o hade sig vid två inatt men vaknade inte förens runt halv sex.. Mycket tung blöja. Nu äter hon hon min lilla tjej och esn ska vi väl försöka sova mera.

Gick bra att åka bil igår, hon sov hela vägen till grangärde. där fick hon mat. Sen till borlänge skulle hämta en snowboard till Bart av en vänninas pojkvän. Men när vi kom dit hittade han den inte så han ringde sina föräldrar och dom hade gett bort den. Det är ju som det är men trsit då det vart runt 7 mil extra att köra. I vilket fall som helst sov hon hela vägen till malung. när vi stannade bilen utanför hemköp började lilltjejjen röra på sig =)
perfekt!.

igår var jag in på jobbet på fredags fika. Har bokat upp mig på lite arbetspass nu. ska gå ett intro pass 24 april eftersom dom då börjat med datajournaler och ett nytt rondsystem sen ja slutade.
Sen har jag nog 7 pass i maj o 8 i juni.. Satt och räknade på det igår. Vilken skillnad det gör alltså. Men fasiken inte lätt att planera. jag hade velat jobba  typ fredag och söndag varje helg men att det gick tydligen inte för ska bart kunna ta ut fp måste han ta fredag, lördag eller söndag måndag.. man måset ta en dag i anslutning till helgen. Men har ordnat det där nu.

Min nederländska kurs jag tar är superbra. Synd at jag inte har tid bara att gå igenom det ordentligt för då skulle jag lära mig enormt mycket. En modul är inskickad. En utskriven. Har läst igenom den. Tar mig nog rung 3 timmar att göra den. Så ska väl ta itu med det någon dag nästa vecka.

Annars händer det inte mycket. Var på öppna förskolan i torsdags och träffade på Karin och Keegen.  Vägde bebis hon vägde 6060gram.

Pratade med polisen i förrgår också. Det skulle kontakta bilddagboken snarast och begära ut ipadressen. Dock måste de betala för att få ut den. Ja jag säger då det.

Bart och Arnout ska åka snowboard idag. jag vill inte göra mycket..

Snart 2 veckor utan godis och 1 vecka utan läsk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt på bilddagboken? :S

2009-03-14 @ 15:24:14
Postat av: A-K

Önskar att jag oxå kunde vara så duktigt. Själv klarar jag mig inte ens en dag utan godis och cola =(

Postat av: Susanne

Ska bli jättekul att träffa dig igen på jobbet!!! Jag var på min sista föreläsning igår och på torsdag är det dags för tenat! HerreJösses!!! Hur nu det ska gå! Skönt att komma iväg lite, det behöver man. Kram Sussi

2009-03-14 @ 17:56:58
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback