tröötttt

Jag är sååååååååååå trött idag. Vet inte varför..

promenerade ner på stan. Köpte strumpbyxor till Heaven. Köp 3 betala för 2. 1 par storlek 62/68 rosa med nasse och två par 74/80, ett par rosa med nasse o ett par blåa med .. ngnting? =) struntsamma. billigt är bra.

Köpte henne en så söt sak att ha på huvudet i sommar. Bart sa att hon kommer se ut som "hollands boerineken" holländsk bondjänta typ :) lol..

Fick sms av Emilia att hon ville ha besök.. Självklart!!!

Vi åt Barts underbara pastasås, slängde oss in i bilen och mös med lilla Lycke. Sån liten söt sak :) min Baby Heaven var dubbla storleken =) Finns kort på dem båda i min bilddagbok.. Men så söt. Och så lätt.

Trevligt var det. Alla pratade engelska (så skönt när det finns folk att umgås med som faktiskt pratar engelska) =) Kaffe dracks i deras lägenhet med underbar utsikt (ligger på 12e våningen) och Bart fick smaka ngn whisky som Emilias Tim tydligen gillade.

Ja. Nu ska vi se när heaven har planer på att sova. Hon är supertrött. Blev gnällig på slutet och slocknade i bilen. Till maxi och handlade det som saknades här hemma. Nu har hon druckit 260 ml ersättning och ammat massa (HUNGRIG BEBIS!!!) men har absolut inga planer på att sova. Somnade till en gång och blev klarvaken när jag la ner henne.

Men men.

Skulle vara trevligt om Bart fick jobb i Sverige.. Mysa med Emilia o hennes familj. Hänga med Karin o hennes. Och snart Cecilias..  Men vi får väl se..

Nej nu tror jag någon börjar se lite drogad ut här på ögonen så snart kanske prinsessan sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback