Torsdag morgon.

Heaven somnade som vanligt vid 21tiden igår. Men 2215 började hon gråta i sömnen och tillslut gallskrek stackars barnet så hon vaäckte sig själv.  Somnade igen vid 0000. Nu är vi vakna igen och hon äter.. Tur det, trodde jag skulle spricka.Har sovit iaf. Inte vaknat någonting under natten. Skönt det.

Ser ut att bli en fin dag idag med. Ska bara slappa nu på förmiddagen. Måste försöka hinna tvätta håret, diska från igår. Bart ska laga middagen ikväll. Så skönt.

Nederländskauppgiften är inskickad.. Tog lång tid att förstå den sista artikeln men nu har jag klarat den med.

Ska till öppna förskolan idag. Ska träffa Cecilia 1345. Det får bli min promenad. Inte så lång, bara till odensvi. Men har så ont i mina knän och i min rygg.. Så är nog bra att inte gå för långt.

Ja det var väl allt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback