Tisdag morgon.

När man sitter här på andra våningen och  tittar ut genom fönstret så ser det ut som en underbar vårdag.. Solen skiner.. Men går man närmare och tittar ut så ser man att det ligger snö på backen.
Nu hör jag att Barts klocka sätter igång het is tijd om op testaan.. eller hur fasiken de nu stavas s äger den där damen. om o om igen. Var tionde minut.

Jag har munsår, inte fint, och en jätteinfekterad finne under läppen.. På hakan typ. Känner mig inte attraktiv för fem öre..

Idag ska jag göra någonting åt Heavens naglar.

Skulle behöva dammsuga, damma och skura golven.
Diska behöver jag med göra. Vi får se hur mycket jag tar itu med idag. Egentligen skulle farmor kanske ha kommit idag och hälsat på så jag kunnat skura fönster men det orkade jag inte. Däremot ska vi kanske ut till henne ikväll för att kolla hur man sätter fast vårat takräcke.

Jag kollade skatteverket igår så jag får tillbaka pengar på skatten. Det är bra. Då kan vi göra service *(dyrt) på bilen och lämna tillbaka till farmor och farfar..Det var dom  skattepengarna. Kanske att vi kan göra någonting roligt för dom.

Ska jobba i morgon. Hur kommer det gå? Minns jag i över huvud taget hur man gör?

Jag la mig igår kväll när Heaven somnade igen vid halv elva - elva. .Tänkte att hon kanske blir vaken hela natten. Icke, hon  sov till halv åtta i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback