söndag morgon

Ja nya dag. Vad ska jag göra idag då? Malin är bakfull och inte hemma, hon vaknar väl till någon gång. Elle måste plugga och hinna umgås med Thomas för hon åker tillbaka till Jönköping idag. Rebecka har massa böcker att rätta.. Har jag tur bestämmer sig fröken för att sova lite och då så kan jag läsa lite nederländska.

Bart och Arnout skulle väl åka till runt 3 någonting, så han borde vara här nere till runt fem kanske, sen ska vi köra hem.

Får se om lilla fröken tänker sova inatt. Ja de visar sig.

Snart ny vecka. För varje vecka som går kommer vi närmare våren iaf. Jag är trött på detta eviga slask... Det gör en bara olycklig.

Lyssnar på finfinmusik. fixkes kvraagetaan.

Allting var så enkelt allihopa.. ja så vare väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback