Sommartid.

Såg att en vän skrivit till mig här på msn. Tänker på dig.. Gick och hämtade mobilen och visst hade fått sms också. Men har inte haft ljudet på så har inte hört när jag fått dom. Jag hoppas att allting ordnar sig iaf!!!...

Inatt gjorde min dotter något för första gången igen.

Hon vaknade vid tolv.. Ja först somnade hon halv nio, sov till kvart över nio. Somnade om tjugo i tio och  sen sov hon till tolv. Normala fall sover hon ju upp till sex timmar. Ammade, la ner, ammade la ner.. Men hon ville b ara ha mer mat. Tills slut gjorde en till flaska ersättning. 180ml, så ca 200ml blandat. La henne i sängen och gav henne ersättning. Hon drack kanske 175ml, tog tag i sitt lakan, la sig på sidan, drog upp lakanet och gosade in sig i det, vände sig mot mig, tittade så jag satt kvar misstänker jag, la sig på sidan igen, vände sig mot mig, la sig på sidan och somnade. Utan att vi behövde bära henne, amma henne eller någonting.
Det kan ju ha varit en engångsföretelese, det visar sig ju. Men i vilket fall som helst så tycker jag att det var alldeles toppen gjort av henne.

Idag ska jag till Sofia på två årskalas och sen till farmor och farfar och sätta på sommardäck förmodligen.. Vi har nog pyspunka på ett av våra vinterdäck. Vet inte om det känns så värt att köra till Arlanda på fredag och sen låta bilen stå i tre veckor.
Bart sa till mig att han tyckte det var konstigt att jag inte har någon som kör och kan hämta oss. Det kanske det är. Han sa att hade han frågat i Belgien hade funnits många frivilliga.. Men men. Det blir långtidsparkering. Kan vara skönt det med.

Herregud vad törstig jag är!!!

Har börjat packa för Belgien iaf. Heavens saker som skall med ligger iaf framme..

Du, vännen, hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback