Solen skiner idag.

Igår så gav jag Heaven 180ml istället för 150ml till lunch eftersom hon aldrig blev nöjd natten innan. Hon ammade som hon  ville under dagen.. Hem till Sofia igår eftersom Sebastian fyllde år. Mkt fikabröd.  Så nu har jag fuskat. Egentligen ska det vara 4 veckor under godsaker och 3 utan läsk men åt en 1 x 2 cm stor dumlekladdkakebit igår och en 2 x 2cm stor snickerskakebit.. Men dte var allt. Fanns massamera jag kunnat äta..

Vidare hem till farmor och farfar för att ordna med takräcken för vår bil men då så var det bara räcken, jag behöver skenor också =(

Hem.

Ammade, bytte till pyjamas på Heaven. Hon fick sina 210 ml ersättning, slut. Hon ville amma, men gnällde, ville ha mera mat.. Så till slut blandade jag 80 ml till som hon fick i sig och somnade sen vid 22.

Vaknade vid 0210 och jag ammade i över en timme och hon var inte nöjd. Blandade 150ml ersättning som hon drack och sen somnade hon snällt av sig själv i sin säng och sov till nu halv nio.

Med andra ord måste jag väl kanske inse snart att maten räcker inte till.. Eller? =(

Nu ska vi snart till öppna förskolan för föräldragrupp.. Antar att hennes pappa är trött för han la sig kvart i fyra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback