Promenad.

Idag vaknade damen halv åtta. Vi låg i sängen till tjugo över åtta ungefär.. Gick upp, dammade av vardagsrummet, köket, diskade, skalade potatis och dammsög :)
Sen dags för amning och sova för Heaven och jag gjorde klart denna veckas nederländska uppgift. Nu behöver jag bara kontrollera med Bart så jag har förstått allting korrekt..

Sen duschade jag, klädde henne, gav henne flaska. Snabb promenad ner på stan. Underbart väder. Träffade på Cecilia, lunch och snack. In på apoteket och köpte alvedon iaf lilltjejjen tänker få feber av vaccinationen på måndag..

Hem, gick in på babyproffsen och vagnen ja vill ha till sommaren finns på rea.. i rosa :) 795 kr :)

och nu tittade jag på hemsidan och på söndag kostar dom 595 kr :) så får bli på söndag vi köper den.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men visa bild på vagnen, vilken är det? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback