mondo

Jag måste kunna logga in på mondo på su snart. Senast 5 mars då min kurs börjar.

Jag har försökt säkert  10 ggr nu att aktiverat mitt universitetskonto. Vilket går bra. Det står.

"Ditt Universitetskonto håller nu på att aktiveras vilket tar ca 6 timmar. Vänta därför med att kontakta studentsupport i minst 6 timmar. Tänk på att du får ett nytt lösenord varje gång du besöker eller laddar om denna sida - det är det senaste lösenordet som gäller! "

Varje gång väntar jag i sex timmar och när jag sen försöker logga in så får jag felmeddelande "felaktigt användarnamn eller lösenord".

Har mailat studentsupporten tusen ggr som bara säger gör om det igen, gör om det igen. Hur många ggr ska man göra om en sak innan dom förstår att det inte fungerar. SUCK.

Somnade inte fören 11 igår. Barnet hade ont i magen på kvällen vilket inte var konstigt för sen fes hon som en hel karl  och bajsade massa.

Nu äter vi lite sen ska vi minsann sova vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback