Min prinsessa.

Idag var hon större minsann. 6405gram, 62 cm och  40cm runt huvudet.
Hon fick även vaccin.. Dock så var det bara en sköterska där så hon fick bli stucken två ggr, annars sticker de samtidigt.

Barnet blev så ledsen så, en stund, sen var det bra. Somnade,  hem och åt, Bart kom hem och vi åkte till vuc och sökte rätt kurs, till vernerandersson coh hämtade tapet och mattprover, dock inga riktigt fina men det får väl duga. Ska barnet ha fula lila tapeter i sitt rum eller ska hon ha typ beiga med röda eller blåa eller guldiga stjärnor på. Jag tror det blir med stjärnor.. Var lite coolare iaf..

Sen hem igen. Jag tog en paus och sov i 2½ timme efter amning. Heaven var vaken med Bart.. Sen åt hon änr jag kom upp och somnade seadn för att sova i 3 timmar tills jag väckte det stackars lilla barnet som då hade 38.8 i temp och hade en fin rödrosig blek färg på kinderna..

Nu har hon fått alvedon och ligger här och äter. Hon sover nog förmodligen gott inatt..

Hoppas hon mår bättre i morgon.

På onsdag ska jobba..!! hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback