lilla heaven då

hon skrek till i sömnen så hon väckte och skrämde sig själv.. Det var startskottet för att vi skulle gå upp. klockan var tjugo i sju. Nu sitter vi här. Hon sitter i mitt knä o sprattlar lite med benen, flåsar o piper lite.. Hennes pappa sover vidare för han är ju så trött.. mm.. frivilligt att stanna vaken till tolv när barnet somnar tjugo i tio.

Jag ska ta coh lägga mig i vårat andra rum någon natt så ska han få ta hand om henne. men får bli nästa helg det. Eller om jag ska åka och sova hos någon annan.

Annars har vi inte gjort mycket. såg på mirrors med Arnout och Rebecka igår kväll. Helt okej film fast slutet var värdelöst.

Suck så hungrig jag är. Tänk om den där karln där inne kunde vakna nu så vi kunde packa ihop allting, äta frukost och åka hem istället. Hade varit trevligt. Vi hade kunnat varit hemma till ett kanske..

men men. vi kanske ska stanna till o säga grattis till mandy i sura också. ja vi får helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback