Kallt..

Det är mycket kallt i mitt vardagsrum vid den här tiden på dygnet.. Skulle mycket hellre fortsätta ligga kvar i sängen.. :) men men.

Heaven äter.. Hon har börjat sova dåligt. Eller dåligt.. Hon somnar, vaknar efter en halvtimme, somnar. Somnade för natten vid halv tolv igår och sov till nu. Är väl iofs bra... men bättre för henne när hon somnade tidigare.

Har ju funderat på om hon aldrig tänkte bajsa igen.. Igår när jag kollade på greys satt hon i mitt knä, lutad mot mina knän kollandes på mig dvs.. Barnet anlade koncentrerad min och jag kände hur jag blev varm på magen av kiss och bajs.Dessa libero..Libero känns inte tryggt =)
Tur att vi inte har jättemånga kvar..

Idag ska jag promenera till morfar och hälsa på sen vidare till öppna förskolan för att träffa Emma, Daniel och Albin. Ev att Karin med sin lille pojk kommer vara där med.. Även dejt med bvc ssk för mätning, vägning. Skall bli intressant.. Hon har blivit riktigt knubbig sen vi lade till ersättning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback