jaha

Ny dag igen och jag är så trött. Vet inte varför för jag sover bra.. Hon fick 60 ml ersättning till igår och lite amning sen somnade hon runt tjugo över tio och jag runt elva. Vaknade vid två när Bart la sig och gick på toa då hade bebisen sparkat av sig sitt lakan.. Ja supervarmt i vårat sovrum. Fast förmodligen var det väl en olyckshändelse..
Sen ville hon ha mat vid tjugo över fyra, åt till fem någonting somnade om till tjugo över åtta..

Nyss hade Liten magont igen. Stackarn. Har inte bajsat sen i onsdags kväll, förhoppningsvis ikväll då.. Sen hon började få ersättning ändrade hon avföringsvanor till varje kväll.

Och ni som tycker det här är extremt ointressant, det skiter jag totalt i! Bara att strunta i att läsa då.

Annars? Vi måste hitta en billig jacka till Bart idag, köpa en skallra till Heaven kanske.. Hon har börjat ta tag i saker och flaxar med armarna, kanske roligare om det låter..
Kolla på barnvagnar till sommaren.

Jag vill ha en med fullt liggläge, som ej tar stor plats i bilen där barnet är vänt mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback