Jag är trött..

Utan anledning idag..

Igår så åkte vi hem till Karin, Nathan och Keegen vid sex... Pojkarna drack öl.. Så klart.. Jag och Karin åkte iväg till affären och handlade nötter, morötter, gurka och dip. :) själv åt jag osaltade natuerlla cashewnötter. minsann. och lite gurka o morötter.. beställde pizza o snackade. hur trevligt som helst.. Nahtan är från aussie så de underlättar en hel del  :) Heaven var en sån duktig flicka hela kvällen men framåt tio började hon bli gnällig. Hon var jättevarm och har i vanliga fall fått sin flaska med ersättning då.. Fick låna en pyjamas av Keegen (jag hoppas dom stavar så) och sen satt hon o flirtade lite med honom i soffan innan hon gav upp ett illtjut halv elva så det var bara och klä henne och hoppa in i bilen. Barnet tvärslockna.

Hem, la henne på soffan. Hon vaknade. Bytte blöja, gav ersättning..

Hon somnade 2320 och vaknade 0740.. Helt okej :)
Nu har hon ätit i en timme. Var nog jätte hungrig efter att ha sovit så många timmar i streck. Håller på att somna idag igen.

Idag ska jag och Bart ut på björnön och gå  om det är fint väder. Känner mig alldeles uppblåst och äcklig efter allt jag proppade i mig igår kväll =)

Sen i morgon blir det en tur till eskilstuna för att gå på babyproffsen eller vilken affär det nu är. Så jag kan köpa min vagn.. Affären i västerås är ju stängd på söndagar.. Dumheter..

Ja det var nog allt för idag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback