I morgon.

Har jag mycket att göra.

Ska ringa skatteverket och be att få de papper vi måste ha.

Ska hitta någon som vill skriva under mitt papper om Heavens pass, vi behöver någon som bevittnar våra namnteckningar.

Ska ringa polisen och polisanmäla kommentarer jag fått på bilddagboken. Bilddagboken har sparat ipadressen på den som skrivit..

Anonym Idag, 12:43
hopas bäbisen dör din hora

Självklart förstår jag att man kan få kommentarer men det finns gränser för vad man skriver anser jag.

Jag måste gå och fortsätta prata om min förlossning.

Är det allt? Jag tror det. Jag hoppas det. För jag är mycket trött.

Nej jag måste skicka iväg två st tradera paket och inskrivningen på belgiska ambassaden för Bart och ansökan om belgiskt medborgarskap för Heaven.

Det var nog allt..

Undrar vilken bild vi ska lägga in idag då..

                                             


Min söta Heidi har tagit sig hem till Belgien igen iaf. Fick sms idag. det tackar vi för.. De åkte från Malung runt 1tiden igår..

Tog dom 18 timmar att köra..

                                         

Kommentarer
Postat av: A-K

Vilka störda typer det finns =(

Postat av: Ingela

Fy fan rent ut sagt för såna där avundsjuka människor.

Hoppas dom hittar fjortisen som skrivit så där.

2009-03-02 @ 09:53:54
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Monica

Vad i hela friden!!! Vad är det för en idiot! Hoppas att den personen åker dit! Kramar

2009-03-02 @ 11:51:07
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback