Hopplöst

Att hitta en sulky som är vänd mot en och har fullt liggläge. Jag såg dock en i borlänge så får titta på den igen, iaf kolla vad den kostar.  Eller om Ingela kanske kan gå dit någon dag och ta reda på namnet åt mig så att jag kan googla den..

Hittade en teutonia som vi gillade med full liggläge och uv skydd i suffletten men bebisen sitter framåt, dock var den lättkörd, vägde lite och var inte jättedyr.

Annars handlade vi lite mat.. Ska äta räkor i vitlökssås till förrätt idag och något så exotiskt som tacos =) till vanlig mat.. hahaha..
har handlat för en stor sallad jag ska göra i morgn så jag har lunch i veckan som kommer.

Fortfarande inge godis. Den ni. Dte är inte illa. Bart tror fortfarande inte riktigt på det men han börjar ge vika ser jag...

Bebis och pappa hade en mys stund när vi kom hem. I soffan. VI köpte en kombinerad bitring/skallra till barnet idag.

Här ska ni få se.



Jättegod att äta på juh..



Barnet sitter i soffan. Några sekunder sen trillar hon åt sidan. :)

Kommentarer
Postat av: inkas

Lite mess-smör i ersättningen gör under för hårda magar.. tro mig, min dotter var hård som en sten i sin lilla mage..

Lycka till!

2009-03-07 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback