Heaven 11 veckor.

Tiden går snabbt framåt...

Barnet har fortfarande inte bajsat och hon har sovit jätteorolig inatt, rört på sig o pipit o gnällt o haft sig..

Jag hoppas de tänker komma ut snart. ska köpa nan ha 1 idag och hoppas att det blir bättre av den ersättningen..

Hon vill sitta och titta på mig så då får man lösa det på något sätt.

Jag sitter i bart datastol med en kudde i knäet och ett mot mitt skrivbord och bebisen sitter o tittar på mig så kan jag ha händerna bakom kudden och skriva iaf samtidigt som jag tittar på henne.. :) tur att man kan fingersättningen..

Idag ska jag och Heaven promenera med Emma och Albin.. Trevligt.. Ska till bjurhovda. Ska se om mamma är hemma och hämta min våg. Skulle även behöva köpa ett måttband så vi kan mäta..  Såg kort från när jag var indien första gången, där hade jag resultat efter deprimerade jag och mass träning.. det är så ja vill bli igen eller mindre.

Blir jag mindre blire partajj så.. :D:D:D

Bilder på barnet.





Vet dock inte vad hon får till för miner :) Min kamera är för seg att ta kort när hon ler :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så himla go hon är och nu nybajsad dessutom.. då ler hon väl hela tiden för ven skulle inte göra det!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback