Handlat.

Varit på samtal och tagit reda på att jag är arg. Ja där ser man.,
Sen promenerade jag ner på stan, mötte syster, till polisen, ordnade pass åt lilltjejjen. Fikade med syster.. Sen åkte jag och Bart till maxi och handlade..

nu snöar det igen, köttet kokar på spisen, bart plockar in maten och Heaven äter..

JAg har inte ätit något godis idag, druckit te utan någonting i, ätit bananer o knäckebröd.. Nu måste jag gå ner i vikt.

lol.

har till och med fått en tidningsartikel om om vad jag polis anmälde..

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=872872

även om den inte riktigt stämmer med verkligheten.

hoppas den stackars personen som kommenterade så dumt får smisk på stjärten av sina föräldrar om det är en minderårig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, fin artikel =)

2009-03-02 @ 21:33:22
Postat av: Tanja

Att folk orkar hålla på..ett tips är ju annars att du låser din bilddagbok och gäst lösen..så slipper du sånt skit...

2009-03-03 @ 06:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback