Fredag igen.

Minsann. Barnet har sovit från tio i nio tills nu.. Det är inte illa det inte.. Hade det inte varit för att hennes blöjja var genomsur kanske hon hade sovit vidare tills sju.. Iofs var det skönt för mig att hon vaknade annars hade jag nog gått i bitar i morgon bitti av all mjölk hon inte sugit i sig.

Nu är det helg igen. Vi har inga direkta planer. Åka och kolla efter en jacka till Bart. Hans har gått sönder.  Det är väl ungefär allt.

Jag tycker livet är rätt roligt.. Jag menar, eh struntsamma. Ingen  ide att skriva här iaf..

Min kära vän Emilia kanske får bebbe snart..  Det är hon, Ksenija och Maria som skall ha inom snar framtid.. Ska bli så spännande och  se vad dom får.. Tycker bebisarna kan komma ut snart..

Jag och Bart har väl pratat lite mera om framtiden  och om han inte får något jobb får vi väl lov att flytta till Belgien vilket innebär att jag måste läsa 6 mån på universitetet i Gent.. Om vi då inte skriver oss i belgien direkt kan jag läsa med csn, det vet jag för det kännre jag någon som gjort. Sen finns det yrkesnederländska för vårdpersonal på vdab att läsa..Sen äre lugnt. Sen kan jag jobba i aalst. Ja jag tänker inte bo i Wieze eller Lebbeke. Jag behöver en tågstation. Så aalst eller dendermonde. Dendermonde kanske är bättre iofs.. Finns sjukshusliknanade där med. Ja vi får se, dom planerna tillhör framtiden...
Samma som jag bara längtar efter att Bart ska köpa sig en ny buss. Han sålde ju sin för det kostade för mycket att svenskregistrera den.. Skulle vara toppen att ha en ny, men helst en modell större, som Arnouts.. Så vi kan åka iväg på semester med Heaven.

men m en. Det finns mycket att filosofera om så här halv fem på morgonen.

Kan äntligen logga in på stockholms universitet, tänker inte ens ge mig på att byta lösenordet jag fått efter allt krångel jag har haft. Tror att min kurs startade igår men fattar fasiken inte var man har sina uppgifter på detta mondo. Kan ju logga in, finns massa information men vad äre jag ska göra?
Ja någon dag kanske jag fattar..

Jag vill ha sommar nu. Det börjar lukta vår ute nu, solen halvskiner ibland och fåglarna kvittrar..

Nej nu hoppas jag att damen tänker äta klart snart så vi kan sova vidare för det är kolsvart och jättekallt i mitt vardagsrum.
Ska hämta hennes pass idag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback