Det gick.

Jobbade kväll igår så gick hemifrån kl 12.55. Heaven låg hos sin pappa och sov så jag sa aldrig hej då till henne.. Stackars barn när man inte kan förklara var jag ska. Men det hade gått bra. När hon vaknat hade hon fått lite mat, promenad i någon timme. Men sen kom han hem vid halv fyra och efter det hade hon hade några skrikperioder av magont sa Bart. Kräkts ner hela honom. Bajsat ner hela sig själv. I vilket fall som helst så sa jag att jag var tvungen att gå hem när klockan var 21.05 för jag behövde amma (det gick bra för mina kollegor så klart) och när jag kom hem sitter Bart i soffan och ser på greys och Heaven har just somnat. Tänker hon kommer vakna snart. MEn icke.!
Hon vaknade nu för att äta. Mina  stackars bröst.

Jag hand pumpade ur lite på jobbet och pumpade ur med min bröstpump när jag kom hem igår så nu har jag en flaska med  bröstmjölk ståendes i kylskåpet. Den ska hon få till lunch idag istället.

Det gick bra att jobba. Jag kom ihåg hur man gjorde.. Rondsystemet löste sig lol och datajournalerna hade inte kommit igång för att systemet hade havererat när det skulle komma igång.

I helgen har vi inga planer alls. Jag ska promenera med Emilia på fredag  dag och vi ska hälsa på och gratta Sofias pojke på söndag. Sen då? Jag smsade Holm och frågade om dom ville hitta på någonting. Allt som inte kostar pengar är bra.. Vi måste spara och snåla. Lämnade in en ansökan om att få ut mina komp timmar i pengar igår.. wow. det är 8 timmar vi pratar om =( men men jag får ut dom i mars. Då får jag även lön för 1½ dag cosmiq, en dag avdelningsjobb  och 2 timmar hlr.. Så lite pengar kommer det ut plus att jag har tagit full fp. Dvs varje dag.

Men behöver betala båtbiljetten till Belgien och köpa en takbox. (jag vet takbox låter inte topp prioriterat) men det är det.

Ja det var det. Idag ska jag däremot på lönesamtal kl 13,00 sen ska jag träffa Emma och Albin på öppna kl 14,00..

Susanne: jag tycker nog att hästen var himla söt iaf!!! =) Så är det bara. Hoppas natten var bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback