1 vecka.

Som jag inte har ätit godis eller fikabröd nu. Den ni. Det är inte illa, har inte socker i te heller längre..
Det tar sig. Nu inge mera cola hemma iaf.  Äter vi ute eller så kan ja väl kanske dricka lite cola ibland.. Jag ska ta mig ner, jag ska bevisa för Bart.. Sen ni.. Sen blire partajj.

Bebisen har inte bajsat en. Ska ringa bvc i morgon men hade i lite olja i hennes ersättning nu hoppas de hjälper lite.. Hon har just dragit i sig 200ml ersättning och nu ammar jag och hon äter för fullt. Hungrig bebis.. En har hon inte ont i magen iaf. Skönt det.

På onsdag och torsdag ska jag på utbildning och på fredag ska vi till Malung. Dock till grangärde först på vägen och in till ett hotell som ett par holländare driver för att Bart ska prata med dom ang ev jobb, sen till Borlänge och hämta snowboard sen till Malung... Vi kommer aldrig komma fram =)

I morgon ska jag promenera med Emma och Albin.

Fick sms av Emilia.. Ingen bebis en.. Men i morgon kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback