Trött

Idag är jag trött. Trots att jag var helt slut igår.
Jag sov middag med Heaven, gav henne lunch. Ner till stan med Bart och hämtade ut en ny internetkod så att jag kunde installa hans bankprogg på datorn som kraschat så han fick bankid igen så han kunde skriva ut csn papper och skicka in.
Till maxi och handlade barnmat. Vidare till arver för att hämta ut takräcken för tredje gången. Nu skulle det väl vara rätt. Hem till farmor som snubblat på någonting, ramlat och landat på snoken. Som såg ut som en riktig fyllkran, fläskläpp hade hon och alldeles blå under ena ögat.. Medan vi var där började hon även ringa hsu igen. Frågade lite snällt men farmor hare du ringt hsu. Nejdå, hon mådde ju prima. =) Farmjor då.

Farfar kommer hem. Bart och farfar försökre sätta på takrcäken. fungerar inte. Iväg till arver, killen följer med ut igen ohc tittar på bilen. Det gjorde han sist med, därför han beställde de räcken vi fick nu. Nej.Det går nog inte att sätta på. Vi måste gå till skadeverkstan och fråga.. Nej vi funderar allvarligt på att byta in min bil mot en skåpbil/van. Då har vi en långfärdsbil vi kna sova i, dock ingen stadsbil. MEn so. Jag har en cykel.

Bart är eld och lågor och idén börjar kännas ok.

Heaven ligger i sitt babygym och leker. Nu börjar det dock bli gnälligt.

Ska till tjärn idag med bart, heaven mamma och micke. Orkar inte ens tänka på bilresan efte såhär några timmars sömn.

Hur ska man egentligen göra för att kunna somna? Kan någon svara på det. Jag vänder och vrider på mig. Försökre att inte tänka. Men det är för varmt, för kallt, det kliar, jag måste nysa, jag ligger obekvämt, jag har ont någonstans. Ja allting är fel...

Nej det går inte helt enkelt..

Tur att vi ska sova middag snart jag och Heaven.



så skönt sover Heaven. Varje natt. Mellan ca 19,30 - 07..

Men inte jag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, hon skulle vara världens sötaste, men hon lär lära sig gå först;) Man vet aldrig vad som händer, så vi får la se ;)

Postat av: Anonym

Sover hon i en RESESÄNG?!?!?!

2009-10-09 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback