Stulit av Jenny (nynne)

Vad heter ni? Linnéa Möller och Bart Van Haudt
Hur träffades ni? På en parkeringsplats utanför Konsum i Malung. Jag och Malin stressade på för att ta oss till station för att möta min syster, Bart hade just stannat med Oli för att handla bröd.
Hur länge har ni varit tillsammans? 2½ år snart.
Är ni förlovade? Nopes.
Bor ni ihop? Det gör vi.
Har ni barn? Vi har lilla Heaven.
Har båda körkort?  Ja.
Kommer du ihåg er första kyss? Nej. Men frågade just Bart och han gör de.t
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Han gjorde det.
Vem är äldst? Han är äldst :)
Vilka stjärntecken är ni? Han tvilling jag skorpion.
Vem fyller först på året? Han.
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Ingen av oss.  Lika dåliga båda två :)
Håller ni i handen på stan? Det gör vi.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Vad har ni gemensamt?  Heaven?
Blev du kär i första ögonkastet? Yes.
Har ni någon speciell låt? Janis Joplin - Piece of my heart.
Har ni några "fri kort"?
  nej.
Har ni stora framtidsplaner? Det har vi nog.
Har ni gråtit i varandras armar? Det har vi.
Har ni varit utomlands tillammans? Oj var ska jag börja? Indien, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Österrike, Slovenien, Kroatien, Spanien, Portugal och Bulgarien.
Vilket är ert bästa minne? Är nog när vi fick Heaven.
Vem lagar bäst mat?
  Han.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  Spelar wow.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det gör vi nog nästan.
Blir du lätt svartsjuk? Det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS
Brukar nån av er prata i sömnen? Det är nog jag :)

vi

Tur att man ser så snygg ut :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Kan inte göra annat en att le stort när jag ser eran bild.:)Fina ni är..bara njut säger jag.:)

Gott nytt år til er. Kram

Postat av: ★ katta ★

fin bild

2009-01-05 @ 16:55:49
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback