strul

Det känns som att allting strular i vårat liv. i dag så ringde en kvinna för att tala om att vi hyr ju inte parkeringsplatsen från dom vi hyr lägenheten från och hon har inte autogiro nå mera eller nått sånt så december räkningen var inte betalad för parkering. herregud.. jag blir så trött.
så blir dubbel den här månaden.

fick ett tak räcke av morfar. mkt snällt .tack så mkt :) nu ska de bara monteras o sen ska vi hitta en tak box.

banken skulle ju ringa idag men de ringde aldrig.

sitter i soffan. heaven sover på en kudde i mitt knä och jag datar. ska göra ett försök o lägga henne ifrån mig nu. skulle behöva kissa och borsta tänderna. kanske äta min andra semla.

i morgon ska sofia och mikaela komma på besök. skulle behöva städa då deras pojkar befinnre sig på marknivå så vi får se om jag hinner i morgon.

har massa tvätt att vika in o disk att diska. när ska jag eg hinna det :)

har diskat en gång idag redan o vikit in tvätt .dammsög i förrgår och gick i tvättstugan igår.

nu får våren komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback