sfi

Ida började Bart skolan igen =)

Lilla Heaven har sovit hur bra som helst i sin säng inatt.  Hon somnade vid 21. Vaknade vid 2230 o åt. Vi såg på film i sängen så hon somnade hos oss, la ner henne i sin säng, sov till 2 någonting .vi somnade om efter 1½ timme ungefär. Sov till tio i åtta i morse.. Mös lite med sin pappa och sen åkte han till skolan. Hon fick torr blöjja o käk o sen så sov vi en timme till hon o ja.

Just nu sitter hon här i sin babysitter. Har setat där en timme o tittat.. Piper lite och hickar lite.. Fiser ibland. Tittar på soffan o tapeten. Säkert givande. Jag måste hitta någonting kreatit dottern kan titta på. Vem vill titta på en blå soffa???

Men men. Inga planer för dagen. Duscha sen när hon somnar o laga mat tills Bart kommer hem. Det är väl i princip allt.



Fröken var kinkig, mina golv var smutsiga. Jag tänkte, jag prövar igen. Tre ggr tidigare har hon somnat när jag dammsugit. Slog på dammsugaren. Hon blev lugn och halvsover nu och mina golv är rena! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback