Semlor

Jag vill ha en semla :) NU!!!! Såg nyss en blogg om det. Mycket gott.

Har inte gjort mycket idag inte.. Emma och Viggo var här på besök. Viggo spelade Wii och jag och Emma snackade. Jag vill med jobba ..

Annars har vi städat upp här hemma lite, vikt in tvätt, låtit Heaven bada.. Pratat med Yvan och Debby angående semester och det blir en helgs centerparcs i slutet på augusti. Blir jag, Bart och Heaven och så deras familj. Yvan, Debby, Kenzo, Noah och Oona.. Ska bli mycket trevligt. VI ska bestämma mera när de kommer till Sverige i februari.

Vi har väl till 99% bestämt oss för att vi åker till Belgien efter Heavens 6månaders kontroll. Tänkte att jag kan jobba några pass i juni för då kan hon få tillägg istället för att jag ammar (om jag fortfarande ammar) så att jag kan använda färre dagar när vi är borta. Sen får Bart jobba juli, augusti iaf och sen ta pappaledig i september då jag tar semester så jag kna gå en kurs på universitet i Gent. Dock kostar kursen 260euro =( Men men sånt är livet..

Det låter som en plan tycker jag. Då kan vi åka till min sommarstuga och fira midsommar som vi har planerat.

Annars vet jag väl inte om jag har så mycket att berätta om mitt liv.

Det är underbart att ha vanliga kläder igen. Att sova platt på mage. Jag saknar inte att vara gravid ett dugg.. Trots att alla sa du kommer sakna magen. Visst det kanske kommer. Men inte en.

Undrar om min fröken tänker vakna snart så vi kan klä på henne. Hon ligger och sover naken insvept i en handduk =) så kanske hon kan få lite mat och nästa vända hon somnar ska jag gå och sova med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback