nejdå

Vi fick inte något lån.. För att jag tjänar 3000kr för lite för att försörja mig och Bart. Däremot kanske min farmor och farfar kunde låna pengar och så lånade jag av dom. Nej det vill jag absolut inte!! Så blir ingenting. Sen var det som farmor sa behöver min syster köpa lgh i framtiden eller så kan dom ju inte hjälpa henne..

Har varit på öppna förskolan och vägt Heaven idag. Hon vägde 4758gram, var 55,8cm lång och huvudomfånget 37.3.. Så allting ökar. Alltså nästan 3 cm längre redan.. Inte undra på att saker börjar se små ut..

Morfar hade tänkt promenera till mig på besök ida tydligen men hade ramlat och slagit i ryggen.. Så traskade dit och sa hej efter jag varit på öf. Bart hämtade oss där.

Hade Emilia och Cecilia på besök idag. Trevligt med besök.

Heaven vände sig från mage till rygg idag.. Jag och Emilia trodde det var en tillfällighet men då gjorde hon det igen. :) Men när pappa ville se då gick det inte för sig.

Kommentarer
Postat av: A-K

Hur gör du dina radavstånd?

Postat av: Tanja

Väger du dottern på Öppna förskolan??? que??

2009-01-30 @ 10:44:11
Postat av: Susanne

Hon äter, växer och mår gott förstår jag. Härligt! Och hon är ju så bedårande söt!!!

Jag tror, om Emilia är Bandhs dotter att hon är tillsammans med, alltså blivande pappan till barnet, om det är Tim så känner jag honom... Det är min mammas svägerskas son. Alltså, den blivande farmorn är syster till min mammas man... Hängde du med??? Emilia däremot har jag inte träffat.

Trevlig Helg och sköt om er!

Kram Susanne

2009-01-30 @ 23:51:46
URL: http://nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback