medborgarskap

Ringde just ambassaden. Måste ordna medborgarskap i Belgien åt Heaven.

så nu har jag beställt personbevis till dom på engelska.. personbevis så vi kan skaffa pass och personbevis åt Bart som måste skriva in sig på ambassaden.

http://www.diplomatie.be/nl/pdf/inschrijvingsaanvraag.pdf

de där måset jag fylla i så måste ha länken ähr så jag inte tappar bortr det..

jag menar inschrijvningsaanvraag hur många vokaler kan man ha i ord??? =)

bart måste skicka in sitt identitetskort från belgien till dom också.
tur att han har ett resepass med. annars hade det blivit komplicerat :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kul med pappers arbete, ariel har typ 50 papper som ska fyllas i + besök i stockholm och kostnaden för att allt ska vi inte ens diskutera...Upp til 3000 tror jag det är med allt....urk

2009-01-24 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback