Lördag

Inte gjort mycket idag. Pojkarna har spelat wii och sen så kom  Emma, Viggo och Lava över. Tog en promenad till ica. Hämtade mitt nederländeska lexikon. Ja. har skurat avloppet och hela badrummet med klorin efter det.

Sen sovit på soffan eller ja precis somnat när Arnout ringde att det var något fel på bilen. Hade Heaven på magen. Just lagt ner henne i soffan så hon ligger själv. Hon vaknar nog snart.

Tycker blizzard kan svara snart hur jag ska göra för att uppgradera mitt account så jag kan spela burning crusade.

SUCK! =(

Försökt ta kort på mig och Bart för att skicka till hans mormor ohc morfar.. Det här vart nog bäst.. När jag inte syns :D
vbi

Ja pappersarbete kan suga rejält!!! Svar på kommentar!

Kommentarer
Postat av: A-K

Vackert ;)

2009-01-24 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback