Kväll..

Idag har jag minsann gått på promenad.. =) Gick härifrån till Holm. Tog mig en timme ungefär. Har träningsvärk i höfterna idag..

Ja funderar på att köpa en carena easy till sommaren. Finns tydligen liggläge, den väger mindre och är en resevagn.. *kostar nästan ingenting heller. Sälja våran underbara orangea vagn =/ för den tar upp mkt plats och vi kanske kommer hem i oktober o då är skruttan 10 månader..

Ja vi får se.

Har ätit tacos idag. glömde köpa ost när vi var på maxi så till ica viksäng, hem, upptckte att jag glömt gurka. ja det är underbart.

nej nu har det bubblat färdigt i heavens blöja tror jag. Dags för byte o sen in till sängen för att se på futurama.

hon somnade 3 timmar i sjalen iadg med o satt hos sin pappa.. :)

i morgon dags för bank igen och på torsdag kommer Emilia och Cecilia.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback