Jaha

Händer inte mycket i mitt liv.

Har varit på banken idag., får svar i morgon om jag får låna pengar eller inte. SUCK. Beror på vad deras chef säger. Eftersom inte Bart har jobb trots att morfar står som medlåntagare.. Ja de visar sig.

Allting bara strular. Hade fyllt i hos försäkringskassan att jag ville ha fp från ngn gång i dec till i april. Men sen föddes hon tidigiare så ja la till om 2 dagar till men då så raderades mitt första ärende. Fick brev från fk igår så ringde dom och de har skrivit att första ärendet inte får fgörsvinna men kommer förmodligen inte hinna få dom till 27e. SUCK.

Har ringt soc idag men Bart kan inte söka något därifrån för det står inte på första pappret i hans uppehållstillstånd att han är här på anknytning till mig, bara på andra pappret så då måste han åka till belgien för att söka nytt uppehållstillstånd.

Ringde försäkringskassan om aktivitetstöd men måste ringa ams för det så ringde ams, bnlev kopplad fel, ringde igen, blev kopplad fel, igen. Men vi ska dit i morgon så sen får vi se vad dom säger..

Har haft besök av Emilia idag. en tjej jag har lärt känna på familjeliv som ska ha bebis i mars. Fick mkt god mat av henne. Hemlagad laxgryta!! =) GOTT!!

Annars går jag i tvättstugan. Ja det är väl allt..

Hans föräldrar var här i helgen som var och nästa helg så kommer nog Arnout och Indra på besök. sen har vi två tomma helger och sen kommer hans bror hit med familj, veckan efter det så kommer Heidi och vi ska till Malung.

Sen är det mars, dags för utbildningsdagar. Åka till belgien i tre veckor nästan i april. jboba lite i april, maj o juni och sen åka till belgien i tre månader =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback