Jag tycker minsann

att det är rätt roligt med alla ljud dom gör dom där små..
Heaven blev alltså en månad igår. inte klokt vad snabbt tiden går. Snart är hon tonåring och hatar mig och Bart.

Fick min räkning från försäkringskassan idag. 3399 kr som ska betalas tillbaka före 20 februari. Sånt är dom snabba med iaf =) Bara att betala in allting nästa vecka när fp kommer, om fp kommer!!! Det vet jag ju inte heller. Kommer bli en fattig månad men hellre det en att man delar upp det. Det är ju bara dumt.

Ska hem till min syster idag och fira att hon är färdig min sin usk utbildning. GRATTIS SIS. Sen ska vi till maxi och handla mat och sen kommer Arnout och Indra. Antingen för att stanna hela helgen eller bara tills i morgon, beror på Rebecka.. Hon mådde inte tip top..

Finns nya bilder på http://Jessamy.bilddagboken.se

Igår var Sofia och Mikaela här med sina pojkar.. Trevligt med lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback