Har inte uppdaterat

på ett tag.

Vet inte vad jag ska berätta heller. Vi var på bvc igår och heaven hade gått upp 95 gram o inte hundra. herregud. katastrof. måste dit på torsdag för vägning och diskussion om hon måste ha ersättning. varför ska jag ge ersättning till en bebis som inte är gnällig, som äter tills hon somnar var 3 timmme? Bvc sköterskan menar att jag ska amma och sen ge ersättning till henne.
 Ja vi får väl se.

Vi la bud på en fyra på bjurhovda igår.. La 50tusen mindre än begärt pris så får vi väl se.

Går i tvättstugan idag. Har två maskiner i nu. Behöver egentligen ner o byta dom men mamma kmmer snart så får hon passa liten. Satte henne i bärselen vi fått från belgien men fattar fan inte hur man får ur henne. höll på att bryta armarna av henne. stackars barn.

vad har jag annars att berätta?

försäkringskassan har ringt och bett om ursäkt för att de ser att de har gjort fel så de vvet inte när jag ska betala tillbaka för de har skickat ärendet vidare.

och jag måste pumpa ur o frysa in för jag ska på utbildning på jobbet den 11 och 12 mars.

det var det.

Jag får tydligen inte lägga ut det här. har försökt några timmar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är nominerad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback