Försäkringskassan.

Jag blir så förbannad.
Jag blev sjukskriven från och med den 8 dec. Jag gick direkt till min chef och sa det och sen ner till försäkrignskassan för att stoppa min hp från den 7. Inga problem. sen ringde någon kvinna upp mig för att fråga vad jag ville om ja ville ha hp från 21  nov till 7 dec. Ja sa ja. Vad bra sa hon och la på. Jag ringde upp försäkringskassan för att se om det stämde allting och det stämde och sen på eftermiddagen så ringde samma kärring upp igen för att höra så hon förstått korrekt.

Inatt när Heaven inte kunde somna loggade jag in på försäkringskassan hemsida och tittade. tur det. för de har betalat ut fram till 15 dec så nu får jag betala tillbaka!! 8 dagar.. det kommer bli massa jävla pengar! jag blir så förbannad!!!! kommer få ta från sparkontot eftersom jag betalat räkningar och levt för dom här pengarna!!!

ahhhhhhhhhhh. skitliv.




Efter lång lång tid i telefon fick jag äntligen tag på försäkringskassan!!! nu har hon skickat ett meddelande till en handläggare som ska kontakta mig inom två arbetsdagar.. dvs före tisdag då eller? så vi kan justera det här olyckliga misstaget.

fattar inte ens hur de kan uppstå..! när jag varit där o lämnat in papper, och ringt och de har ringt mig. hur jävla svårt ska de vara!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

men du får ju pengar iaf!! Plus att du är i ditt hemland där man har ett år och inte futtiga tre månader. Massor med bra saker :) du kan fokusera på istället. Tur att du inte är kvar här- jag har inte fått en endaste krona eller en euro... men jag har ju en liten Elsa som sover på min mage :)

2009-01-12 @ 18:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback