Besök

Sitter här och väntar på besk från Cecilia och Emilia. Ska bli trevligt.. Blir nog mycket bebis snack om inte annat =)

Emilia ska ha bebis i mars och Cecilia i april. STACKARS dom. De måste vara svullna i veckor till.

Pratade med en ssk tjej jag känner idag som är gravid och hon känner precis som jag kände det.. =) att hon kommer inte sakna magen och att hon inte trivs med att se ut som hon gör nu =) Se jag är inte ensam.

Ska till öppna idag också för att träffa syster och mäta o väga Heaven. Vi får se. men jag gissar på närmare 5 kg.. Men jag kan ju ha fel också..

Sovit bra har vi gjort iaf =) och jag är hungrig.. tur att de kommer med lunch :)

träningsvärk har jag i rygg och vader efter att jag har promenerat med henne i bärsjal till holm i tisdags.

Undrar om banken hör av sig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback