Bankdags igen

Då var det dags att gå på banken igen. Idag på Handelsbanken. Håller tummarna för mig 14,00 o C 11.00 nr hon ska dit..

heaven ligger här o käkar. slurpar på fint..

tog nytt kort idag..

http://jessamy.bilddagboken.se/p/show.html?id=324678232&directlink=1#0 det är är verkligen en fin låda tycker hon. Hon kan ligga jättelänge o titta på den när hon väl har fått syn på den.

Jag hoppas vi får köpa fyran. Skulle vara himla smidigt.. Och sen betala på lån och om vi köper hus ja tjänat lite pengar kanske eller om vi flyttar till belgien.

Jag undrar vad vi gör om 5 år.. Men ska vi ha en till liten är det kanske bra om den föds i Sverige.. typ 2011 så kanske vi kunde flytta till belgien när jag är mammaledig. hitta place o så. sen skriver jag ut mig ur sverige när mina mammadagar är slut. eller nått liknande.. ifall vi vill tillbaka.

ja nej nu ska jag prata vidare med sandra.

Kommentarer
Postat av: A-K

Lycka till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback