Valentijns dag

Är det minsann. Frågade just karln hur man stavar det på hans språk och han tror att det är så där.

Har haft en jättebra natt igen. Heaven somnade till slut i sin säng vid 11, sov till halv fyra, somnade om vid fyra, började pipa vid 7 men jag halvsov till 8 då fick hon komma över till våran säng så käkade hon..

Nu sitter hon i sin pappas knä medans han tittar på tv med Noah.

Har sålt massa tradera saker nu. Ska bara få in pengar så ska jag skicka iväg dom sen.

Har jättemycket mensvärk. Igår var det ju fredagen den 13 och då bestämde sig tant röd för att det var dags att komma på besök igen...

När vi alla har vaknat här och ätit frukost ska jag och Debby gå på stan och pojkarna ska åka till busborgen. Ja Heaven följer oss. Sen kommer pojkarna ner och äter Mcd.

Noah är en mycket nöjd kille, åkt pulka igår, pizza, mcd idag, busborgen. Han är i himmelriket tror jag och vill helt klart komma tillbaka till oss. Dock är hans storebror avundsjuk.

Ha en jättebra alla hjärtans alla ni där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback