Trött, tröttare, tröttast

Jag är mera trött idag. Suck..

Hon somnade vid tio, jag strax efter, hon vaknade vid halv tre o låg o "pratade" i sin säng men tänkte jag tar upp henne när hon blir ledsen. Vid fem så började hon "prata" igen så då tog jag upp henne,amma, halv sex sov vi igen och sen blev vi väckta av Barts telefonjävel tio i åtta.

Nu har hon blivit klädd, jag duschat, jag dricker te (amningste som Forslund sa åt mig att köpa, super gott), hon ammar. Sen ska jag möta pappa L kl 11 o äta lunch, sen till Emilia och fika med henne och Cecilia.

Fasiken om hon inte går upp i v ikt nu min lilltjej.. Igår kväll fick hon 160ml ersättning (175 blandat), ammade, kräktes lite, ammade, drack 60 (75 blandat) till, sen sov hon äntligen. Hon fick även 120 (135) blandat till lunch i går.. Plus att hon ammar fritt och här finns det mjölk nu.

Men men.

I morgon slutar Bart kl 12. Då så ska vi till skatteverket och be om våran inkomstdeklaration från förra året så vi kan lämna till soc. Sen beger vi oss mot Borlänge för att lämna Disneyfilmer till Max och sedan vidare mot Malung..

och det viktigaste för idag.

Ikväll kommer Heidi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback