trött

Vi var väl upp vid fyra någon gång o käka lite, somnade vid tolv.. Hon har sovit i sin säng hela natten men nu när jag går tillbaka till sängen med henne får hon sova mellan oss..

då kanske jag lyckas sova mellan gångerna jag ger henne nappen.

Forslund med kids kmmer på besök idag. trevligt. trevligt..

hoppas bart är bättre idag, stackars han :)



När Arnout kmmer nästa gång (förmodligen i mars).. SKa vi köra tillbaka emmas soffa till emma, ställa in mina madrasser i det rummet, åka till återbruket med massa skrot och sen köpa ny säng!!! Underbart.
måste köpa skohylla o klädhängare.

ja det är väl allt.

Heaven måste ha ett babygym det är ett måste, barnet vill ju bli aktiverat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback