Torsdag morgon.

Jaha.  Ny dag.Ska på öppna förskolan idag, tänkte träffa en tjej som heter Emma o hennes son  Albin där.

Ammade Heaven vid halv åtta igår, sen  fick hon ersättning, drack 100 ml, s omnade, la henne, hon spydde upp hälften, drog bort o bytte under henne, hon sov från tjugo över åtta till tjugo över två, vaknade, åt, massa, spydde ner sin s äng, bytte, spydde igen, la henne mellanoss,somnade om vid fyra och sov till åtta. Helt okej =) Tycker jag.

Men så hennes stackars lilla mage bubblar och låter, undrar hur mycket luft hon drar ner..

Men bra att brösten fick vila lite igår kväll, gjorde inte ont direkt att amma. Det kom senare..
Nu är det nästan så att jag har ångest för att behöva göra det.

Hon ligger i mitt knä just nu och för tillfället går det bra..

Annars, vad har jag mer att förtälja? Ingenting tror jag.. Att jag önskar Bart ska gå upp för jag har en kopp med te ståendes på diskbänken jag vill att han bär hit..
Ska hålla mig vaken med Heaven ett tag nu och sen ska vi nog gå och lägga oss och vila.Runt halv tio eller så för då är det dags för henne att vila en stund iaf.

Ja, det är allt mitt "roliga" liv har att erbjuda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback