tjock

Jag är verkligen tjock nu :) Det är riktigt vidrigt. Men men. Snart blir väl vädret bättre så man kan röra sig. Ja vill ha wii fit. Tänk om man kände någon som hade det så man kunde pröva :)

Vad har jag gjort idag då. Varit till Cecilia på besök.. Hon blir bara större o större :) Vecka 28 för henne idag. Stackars hon... :D Blir bara värre o värre.. Sen hem, lagade mat, moster på besök med semlor från icaettan. Herregud så goda!!!! alla borde äta semlor där :D

Sen har jag badat med Heaven och nu bloggar jag eftersom A-K ville det.

Vad har jag annars gjort. Rensat lite i köket, inte mkt, men släng de gamla besticken och diskat besticklådan.. Alltid ngt ;)

Grattis bror!! 21 år idag minsann!!!

Kommentarer
Postat av: A-K

Vad du är duktig =) Vad får du din energi ifrån? Nu är jag nöjd iaf när du bloggat =)

Postat av: Sanna

härlig blogg du har :)

Spana gärna in min och lämna en kommentar :)

2009-02-03 @ 18:51:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback