tjock

Jag är riktigt tjock. Det känner jag minsann och ser i spegeln. Riktigt äckligt.. Sen fick jag fula bristningar på magen under förlossningen med. Inget under graviditeten men då kom dom. fy fan.

det är vidrigt.

ville börja träna men bm sa inget hoppande eller springande första 6 månaderna så bäst jag tar det lugnt. Bara snön kunde försvinna så kan man ju promenera mera iaf..

Vad gör jag annars. Jag har diskat, går i tvättstugan, snabbduschat.

Bart kom hem till lunch. Han ska skriva ett prov i svensa han ska lämna in tills i morgon så nu ligger Heaven i hans knä och sover. Kollade just om jag fått betalt för en sak på tradera men icke. annars hade jag kunnat posta det idag.

Annars gör jag inte mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där med att känna sig tjock... Och sen när man väl får springa igen så upptäcker man att dom där bäckenmusklerna man hade en gång är long gone och man läcker som ett såll när man försöker springa. Kuuuuul!

2009-02-23 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback