Tisdag.

Karln får semlor i skolan idag =(

Jaha. vAd har jag gjort då. Heaven har ju bestämt sig för att man pratar på ntäterna. lol.

vaknade halv tre inatt, åt, somnade om tre. sov till fem, åt, somnade halv sex, sov till halv sju, åt, somnade om till åtta sen var hon vaken.

har massa libero hemma. Fick ett stort paket av hans föräldrar och har haft rabattkuponger och dom är VÄRDELÖSA. dom läcker jämt, kiss, bajs.. hur ofta vi en byter och hur noga vi en är. hoppas dom tar slut snart..

satte på sessan så söta kläder idag så..

men.. så bajsade hon.

och nu har hon nya på sig..


där har hon precis däckat i mitt knä efter att vi har skurat badrummet, köket, diskat, dammat, sen sjalade jag henne och dammsög och skurade golven. Sen fick hon 120ml ersättning och så fick hon amma och nu sover hon i sin säng.. undrar hur länge.. hör att hon piper där inne i sängen.. men hon brukar göra det i sömnen så..

idag måste jag posta brev..

Kommentarer
Postat av: Linn

Om libero blöjor läcker har du fel storlek, antingen har hon växt ur dom eller så är dom för stora.

Testa med en annan storlek..

Lycka till!

2009-02-24 @ 13:02:35
Postat av: A-K

Nej libero är bra, pampers suger =)Så var det alla fall på mina barn.

Postat av: Anonym

Jag bara älskar Libero!! Har provat Pampes oxå men de stinker ju kiss :( Det är väl helt enkelt så att de inte passa så bra på fröken!

2009-02-24 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback