Söndag och massa snö.

Har snöat hela natten... Suck. Hade tänkt gå på promenad  nu annars men misstänker att jag inte tar mig fram någonstans.
Bart var på krogen igår med syster och hennes karl, antar att han hade kul. Fick ett sms vid elva att han var bjuden på efterfest men han kom inklampades med den onyktres försökt till "smygande" vid halv tre.. Klampade in i sovrummet, tittade på Heaven och gick till andra rummet och la sig och sov.. :)

Misstänker att han kommer må dåååååååååååligt idag =)

Heaven sov så gott i sin säng så inatt med.. dock inte så långa pass.. Eller jo.. Det gjorde hon väl. Tog henne till vår säng vid sex, hon åt vid sju, åtta, halv tio.. Så inte mycket sömn men man fick vila iaf. Dock hade blöjan läckt igenom hennes pyjamas, handduken som låg under henne och lakanet. Så måste byta sängkläder sen idag.

Skulle behöva städa lite också. Iaf dammsuga och rätta till lite här hemma.

Har massa tradera grejjer och skicka iväg också.

Tradera kontot ökar. Det ska bli givande att se vad d et slutar på när sommaren kommer..

Nej nu ska jag messa Arnout.

Har inte mycket att göra. Heaven ligger och håller på att somna här i mitt knä.. Iofs är det bra för då kan jag ta mig en snabbdusch och kanske hinna städa lite under tiden.

Undrar vad man ska äta idag?

Grattis William på 6 årsdagen. Herregud vad tiden går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback