På tur.

Har varit med Bart till vuc och hämtat papper idag för att hans lärare vill att han ska börja läsa där istället.

jag är så trött idag. jag orkar ingenting idag. jag har huvudvärk. bara längtar tills ikväll när vi äntligen kan och sova jag och heaven.

bart erbjöd sig att ta henne inatt så att jag får sova men va fasiken ja kommer inte sova om hon skriker så bättre vi väntar ett tag till.. hon kanske sover ennu längre inatt..

har postat iväg tradera saker.

heaven har fått finfina paket från sin syssling rasmus..

mera sugen på belgien. läste sandras blogg idag med och blir ju lite sugen. men ja. det är som det är..

men men..

hoppas maten är klar snart.. kyckling och potatismos och äppelmos till. ngt skumt de äter i belgien.

nej nu faller mina ögon ihop..

tur att heaven ska bada ihop med sin pappa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback